Untitled Document
BAR POD WAMPEM - forum Janusza Radka Strona Główna BAR POD WAMPEM - forum Janusza Radka
Oficjalne forum Janusza Radka

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mayrla
2007-03-07, 11:14
Piwnica pod Baranami
Autor Wiadomość
Nat 
Zabłąkana duszczyczka...

Wysłany: 2006-12-22, 23:14   
   Ulubiona płyta Janusza Radka: Serwus Madonna
   Ulubiony recital Janusza Radka: Serwus Madonna
   Ulubiony utwór z płyt Janusza Radka: Sonet XLIX
   Ulubiony utwór z recitali Janusza Radka: Tomaszów
   Inny ulubiony utwór Janusza Radka: Maleńka nie wolno się żegnać w ten sposób

Piwnica to po prostu teraz lekka trupiarnia, zdaje się, ale kiedyś, jak najbardziej, kawał historii kultury polskiej (taak, studiuję kulturoznawstwo, tak, patrzę w dziwnych kategoriach ;) ), a JR wykonuje po prostu ślicznie śliczne piosenki.
Beatelsi to skrzywienie?? Dziewczyno, bądź dumna, że wyrastałaś na najlepszym zespole ever!

Nosek ;o) 
Rezydent przy barze...

Wysłany: 2006-12-22, 23:19   
   Ulubiony recital Janusza Radka: Dom za miastem
   Ulubiony utwór z płyt Janusza Radka: Pocztówka z Avignon
   Ulubiony utwór z recitali Janusza Radka: nie mam ulubionego.
   Inny ulubiony utwór Janusza Radka: Dzień w kolorze śliwkowym

Ojjj tak The Beatles to naprawdę klasyka..... Co prawda nie mam na punkcie tego zespołu takiego bzika jak moja siostra, ale nie ważne :D

Dlaczego "lekka trupiarnia"?? Fakt - nigdy nie byłam na SM w Piwnicy (w ogóle zresztą nie byłam, ale już w moje urodzinki ją zobaczę :D), ale widziałam występy w TV (jak większość z nas).... no atmosfery nic nie przebije tam - to tak jak KN w Alchemii...
Nat napisał/a:
JR wykonuje po prostu ślicznie śliczne piosenki.

Świetnie powiedziane... napisane :D

kwartecik 
Rezydent przy barze...

Wysłany: 2006-12-22, 23:23   
   Ulubiona płyta Janusza Radka: Gdzieś-po-między